όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

νύχτα ιερή..







κόσμος παράξενος..
νύχτα ιερή..
έξω ακόμη τραγουδούν τα τριζόνια 
καντάδα μυστική στο παράθυρο..
γεμίζει  μουσική τους Ουρανούς..
και το μυαλό.. με "θέλω"..
"θέλω"..που μάλλον..
ποτέ δε θέλησα αρκετά..
ζεστά φυλαγμένα
στης λήθης τα πέπλα..
και η Ειμαρμένη να γελά..

"σαν στήνει χορό με τη ζωή σου"..




να χαμογελάς..

Ιω



Υ.Γ. ευχαριστώ τον φίλο και ταξιδευτή Γιάννη Π. για την υπέροχη φωτογραφία


8 σχόλια:

  1. υπέροχο κείμενο και φωτογραφία καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να'σαι καλά Νικόλα, δημιουργικά γεμάτη εβδομάδα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. "θέλω"..που μάλλον..ποτέ δε θέλησα αρκετά.."..τι σύμπτωση, μόλις αυτό συζητούσαμε με μια άλλη φίλη blogger, σε μια σχετική ανάρτηση κι είχα την ίδια άποψη: μόνο ο,τι θελήσαμε αρκετά έχουμε ελπίδα να το δούμε να πραγματοποιείται... Πολλά φιλιά Ιω μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι..νομίζω..ότι
      η ζωή είναι μια διελκυστίνδα ..ανάμεσα στα πρέπει..και στα θέλω..
      πότε τραβιέσαι δεξιά.. πότε αριστερά..
      αναλόγως.. τις συνθήκες..
      ευκολάκι..δεν το λες...
      αλλά τι να κάνουμε...
      θα χορέψουμε..:pp

      τα φιλιά μου αγαπημένη Πέτρα!

      Διαγραφή
  3. Μεγάλη υπόθεση αυτό που είπες. Τα θέλω που δεν θελήσαμε αρκετά και προφανώς γι αυτό δεν ευόδωσαν. Αλλά μήπως και τα θέλω δεν θέλουν κι αυτά το χρόνο τους για να ωρημάσουν; Καμιά φορά όταν κάνω τον απολογισμό μου και λέω αχ εκείνο το πραματάκι δεν το κυνήγησα αρκετά συνειδητοποιώ ότι και να το κυνηγούσα τότε δεν θα μου έβγαινε σε καλό. Καμιά φορά δηλαδή και οι δισταγμοί μας είναι δοσμένοι από το Θεό για να προφυλαχτούμε. Γιατί δεν έχει μονάχα αξία το να κάνουμε κάτι αλλά να το κάνουμε και τον σωστό τρόπο.

    Αλλά όταν ωρημάζουμε καταλλήλως και διαμορφωνόμαστε όπως πρέπει πιστεύω πως ο Θεός μας ανάβει πάλι την φωτιά και μας δημιουργεί και τις ανάλογες ευκαιρίες για να πραγματοποιηθούν κι αυτά τα θέλω!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) κυρία μου.. μας καλύψατε πλήρως!!

      τα σέβη μου..
      καλό τρέξιμο..
      πολλά φιλιά για καλή τύχη

      Διαγραφή
  4. ζεστά φυλαγμένα
    στης λήθης τα πέπλα..
    και η Ειμαρμένη να γελά..

    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή