όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

περί έρωτος.. ο λόγος..




έκαμα την καρδιά μου θάλασσα

την σκόρπισα

την έριξα στις φλόγες

στάχτη

την φύτεψα  κατάχαμα

μα σαν με δεις να κολυμπώ 

στα κύματα σου

να σε χαρώ

 μη μου ψιθυρίζεις 

"κινδυνεύεις να πνιγείς"

λένε

  "όποιου του μέλλει να πνιγεί ποτέ του δεν πεθαίνει.."

 απέθαντη σκιά 

 τριγυρνώ

αιώνες λέξεων 


Ιω


Υ.Γ.ο καύσωνας συχνά ενοχλεί..
συχνά εμπνέει..




στα είπα όλα -  Μίλτος  Πασχαλίδης



2 σχόλια:

  1. καλημέρα η ζέστη όντως προκαλεί διάφορα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κρατάμε μόνον τα θετικά ..τα εποικοδομητικά.. τα δημιουργικά..
    και στέλνουμε τα άλλα στο πυρ το εξώτερον..:))

    καλή δροσιά να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή