όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ακόμη και αν λογίζεσαι τρελός..




ΖΩΗ ΜΙΚΡΗ

"η ζωή μικρή..
ακόμα μικρότερη χωρίς συνείδηση...

και τυφλή... χωρίς ΦΩΣ..

ζήσε .. 

μη ¨ξοδεύεις¨" στιγμές... χρόνο.. εαυτό...

ζήσε.. ακόμα και αν λογίζεσαι "τρελός"..

μη σταματάς να χαμογελάς..."



σαν σήμερα.. 20 χρόνια πριν.. 
άφησε τα εγκόσμια.. 
για να μπορεί.. 
να μας "υπηρετεί".. να "προσεύχεται".. για εμάς..
χωρίς τον πόνο της αρρώστιας.. 
σε ένα περιβάλλον.. που του ταιριάζει.. δίπλα στο Φως..

ο γέροντας Παϊσιος 
ακόμη "ζωντανός"..στη συνείδηση και στην καρδιά 
κάθε χριστιανού..κάθε πονεμένου..
συνεχίζει να βοηθά..να αγκαλιάζει.. 
να καθοδηγεί.. 
με απλοχεριά.. με "πνευματική λεβεντιά και αρχοντιά"..
με την χαρακτηριστική απλότητα του..
όποιον του το ζητήσει..

τα λόγια σου.. βάλσαμο..στη  διψασμένη ψυχή..
πυρωμένο κάρβουνο..  στη φλόγα.. της ελπίδας..
 και "βέλος"..
στο "τεντωμένο τόξο" της πίστης ..


" Για να κάνει κανείς προκοπή, πρέπει να έχει παλαβή φλέβα, 
με την καλή έννοια.
Ανάλογα πως θα αξιοποιήσει την φλέβα
 θα γίνει ή άγιος ή ήρωας."


την ευλογία σου γέροντα..
την αγάπη σου..
τη δύναμή σου..


να χαμογελάς πλατιά..
Ιω


Υ.Γ. στο ησυχαστήριό του  στη Σουρωτή.. ένα πολύχρωμο μωσαϊκό από κόσμο..
σήμερα.. θα ανάψει ένα κερί.. θα προσκυνήσει..  θα προσευχηθεί..
υπομονετικά με ευλάβεια.. θα περιμένει ώρες στην ουρά..
για να πλησιάσει τον τάφο του..
αντικρίζοντας τα λόγια..
της ψυχής του..
όποιος μπορέσει να πάει.. ας ανάψει και ένα κεράκι για εμάς..









2 σχόλια:

  1. Το σταυρουδάκι που φορώ είναι από την Σουρωτή. Τυχαίο ή όχι, κάθε φορά που έχω τρεχάματα σε υπηρεσίες και είναι οριακά να μη γίνει η δουλειά μου, σκάει πάντα κάποιος υπάλληλος με εικονίτσα του γέροντα κάπου στο γκισέ του, και μου λέει θα σε εξυπηρετήσω εγώ μη σκας. Και η δουλειά γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)) .. από που να αρχίσω και που να τελειώσω... τ'αφήνω να τα πούμε μαζί.. με καφεδάκι..:)

    την ευλογία του να έχουμε όλοι..
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή