όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Μουσική Παραδείσου..

Yo Yo Ma - Bach Cello Suite No 1 - Prelude

 ρώτησαν κάποτε μια γυναίκα...
τι θα ήθελε να έχει μαζί της..
αν ποτέ..ναυαγούσε σε ένα ερημονήσι..
αυτή απάντησε..
"Τον Yo Yo Ma με το τσέλο του..
έτσι θα έχω έναν άντρα, έναν καλλιτέχνη
και μουσική παραδείσου.."

εσύ.. τι θα απαντούσες.. το έχεις σκεφτεί ποτέ;

 όνειρα μελωδικά..

καληνύχτα

Ιω

2 σχόλια:

  1. Χμμμμμ δεν ξέρω τι θα απαντούσα....!!!
    Προς το παρόν όλα αντικαθίστανται...δεν ξέρω τι πραγματικά δεν θα ήθελα με τίποτα να χάσω....!
    Ενδιαφέρουσα ερώτηση με έβαλες σε σκέψεις... :)
    Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης Ωραιοζήλη μου,
    να έχεις ένα ξεχωριστό σαβ/κύριακο.:))

    η σκέψη είναι που μετράει :) έχεις όσο χρόνο χρειάζεσαι :pp
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή