όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Βάλε σ'ευθείες το φως..



Ο άνθρωπος, ο κόσμος και η ποίηση

Ανάσκαψα όλη τη γη να σε βρω.
Κοσκίνισα μες την καρδιά μου την έρημο
ήξερα πως δίχως τον άνθρωπο δεν είναι πλήρες
του ήλιου το φως.
Ενώ, τώρα, κοιτάζοντας μες από τόση διαύγεια τον κόσμο,
μες από σένα πλησιάζουν τα πράγματα,
γίνονται ευδιάκριτα, γίνονται διάφανα
τώρα μπορώ
ν'αρθρώσω την τάξη του σ'ένα ποίημα.
Παίρνοντας μια σελίδα θα βάλω
σ'ευθείες το φως.

Νικηφόρος Βρεττάκος



καλημέρα στο Φως..
καλημέρα στην καρδιά του ανθρώπου
καλημέρα στους "ποιητές" της ζωής..

να γεμίζετε Φως..

Ιω

Υ.Γ. ευχαριστώ τον φίλο μου Γιάννη Π. για την υπέροχη φωτογραφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου