όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ηλιοταξίδεμα..




καλημέρα στον ήλιο.. καλημέρα στο Φως..
καλημέρα στις καρδιές  των ανθρώπων..


"- Τι ώρα είναι σε παρακαλώ;
- Ρώτα τον ήλιο, το μεγάλο ρολόι.
- Τι ώρα είναι, ήλιε;
- Είναι ώρα για μάθημα.
- Ώρα για μάθημα. Πάμε!"
(Από το βιβλίο  Η Γλώσσα μου - Πρώτη δημοτικού -1982)

μάθε να διαβάζεις... μάθε να ακούς τους ποιητές..
έχουν μελετήσει τον ήλιο..αιώνες πριν από εμάς..

και ο ένας.... στον δικό μου θρόνο των ποιητών..
αυτός που με δένει με το απόλυτο Φως & την Εντέλεια..
χωρίς να θέλω να αδικήσω κανέναν άλλον
είναι ο μοναδικός
Νικηφόρος Βρεττάκος..

"Ήλιο τον ήλιο γκρέμισα,
θόλο το θόλο χάλασα,
και είμαι σαν μιαν απέραντη, πλατιά γαλάζια θάλασσα,
που οι στενοί πάνω μου ουρανοί δε μου σκεπάζουν το νερό"
(Απόσπασμα από το ποίημα Μεταρσίωση από τη Συλλογή "Η εκλογή μου" : Ποιήματα 1933-1991)






Ιω

1 σχόλιο: