όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Γαλάζιο...



-γαλάζιο-

έκλεψα λίγο από καλοκαίρι
και το έφερα στην άνοιξη..
ξαναβαπτίσθηκα  στο νερό
νιώθοντας σε κάθε μου κύτταρο
το “Μεθ’ημών..”
έχτισα στην άμμο καινούρια κάστρα..



τσούγκρισα παρέα με τον ήλιο..
“κοινωνώντας”.. τη τελευταία σταγόνα..
άγιο τσιπουράκι..



γέλια, παιχνίδια, τραγούδια…
 φίλοι καλοί
 γενναίες δόσεις.. απέραντου γαλάζιου..

στιγμές ανεκτίμητες
-


"και ας μη μου'χεις χαρίσει ποτέ ένα χάδι ως τώρα πάντα εδώ θα γυρνώ..
 από ΠΕΙΣΜΑ και ΤΡΕΛΑ 
θα ζω σε τούτη τη χώρα.. ώσπου να'βρω νερό.. γιατί ανήκω ΕΔΩ.."

"ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙΩ.. ΔΕ ΘΑ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ"
Ν.Πορτοκάλογλου




καλημέρα -
Ιω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου